مديريت فرايندها

مديريت فرايندها

در این شرکت، فرايندها با بهره گيري از مدل APQC، مدل پورتر، نكات مدل EFQM، بهينه كاوي از شركت هاي برنده جايزه كيفيت اروپا و با مشاركت كاركنان سازمان از طريق كميته هاي رهبري، توسعه و تعالي، مديريت يكپارچه (IMS) و مديريت منابع انساني (HRM) و با بهره گيري از تجارب كاركنان شاغل در واحدها اجرا و نقشه هاي فرايندي سازمان طراحي و تدوين گرديده است. فرايندهاي سازماني به چهار بخش فرايندهاي اصلي، مديريتي (تعالي و توسعه كسب و كار) پشتيباني و كليدي تقسيم می شوند.

ارتباطات و نحوه تعامل فرايندها، در نقشه فرايندي سازمان نشان داده شده است. براي هركدام از فرايندهاي سازمان، شناسنامه فرايند تهيه گرديده و شاخص هاي ارزيابي فرايند، مالكين اصلي، مالكين پشتيبان، ورودي ها و خروجي هاي هر فرايند مشخص گرديده است.

این شركت جهت پايش فرايندهاي سازماني خود، شاخص هاي فرايندي تهيه و تدوين نموده است كه اندازه گيري اين شاخص ها توسط نمايندگان واحدهاي مختلف سازمان صورت پذيرفته و در امور توسعه و تعالي، كميته هاي درون بخشي واحدها (QCT‌)، كميته سيستم مديريت يكپارچه (IMS) و همچنين جلسات بازنگري مديريت مورد تحليل و ارزيابي قرار مي گيرند.

مديريت فرايندها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *